Rabu, 15 April 2009

Tahniah buat anda....

Dalam kesempatan ini,aku,NAFIS aka BONZAI ingin mengucapkan kepada orang yang bertuah tersebut dan pasangannya:

-Tahniah sebab berjaya mendahului aku,dua bulan awal plak 2.
-Tahniah sebab aku mencuba selama hampir nak masuk tujuh tahun tapi kamu lain ceritanya

-Tahniah sebab menghancur bekecaikan hati aku
-Tahniah sebab bagi aku rasa kali pertama macam mana frust
-Tahniah sebab bagi aku tak boleh tidor sepanjang malam
-Tahniah sebab bagi mata aku bengkak
-Tahniah sebab bagi aku sedar sapa di aku
-Tahniah sebab meleburkan segala memori indah aku
-Tahniah kerana membuatkan aku percaya pada harapan palsu selama ini
-Tahniah dan terima kasih atas segalanya

dan akhir sekali....

-Tahniah buat anda berdua,semoga panjang umur murah rezeki,aku doa korunk bahagia dan selamat tinggal....


Ikhlas dari Sang Setia Yang Buta Pancainderanya,

BONZAI


PS:time2 macam nie membuatkan aku rindu pada SKL strawberi.Afifi nak pau sebatang......

2 ulasan:

  1. broken-hearted?hmm sedih la pulak i baca entri ni.i pun mood unstable ni.its ok,just move on with your life.ive been through this before.mmg pedih kan.long long way to go...kadang2 tak semua yang kita impikan kita leh dapat. =,=

    BalasPadam