Khamis, 23 April 2009

Kena tagged lagi..

ATTENTION*
Once you've been tagged you are supposed to write a note with 16 random things, facts, habits or goals about you.* At the end, choose 16 people to be tagged.* You have to tag the person who tagged you* If I tagged you, it's because I want to know more about you.
-Akuh Budak lelaki(of course)
-Aku suka low-profile(btol,sumpah tak tipu)
-Aku minat giler kat Ujang,Tembakau,Aie,Zint,alif firdaus aziz dan ramai lagi
-aku minat giler ngan kartun
-aku obses ngan ultraman
-aku juga obses ngan kamen rider
-aku minat giler ngan usop sontorian
-aku pemalu depan pompuan
-aku suka men tuju selipar
-x lupa juga aku suka men congkak dan lelayang
-aku penah kurus dulu(tolong la percaya)
-aku nampak 10 tahun lebih tua dari usia(kenapa Waaa!!!!)
-aku makan kalau tension
-aku da gitar tapi tak gheti men(T.T)
-nama aku dalam blog adalah bonzai
-aku dikategorikan sebagai tak cukup inch
haaa....suma da diberi tahu,sekarang nak tagged,sesapa saja yang rasa nak jawap.Jawap la seikhlas hati macam akuh!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan