Khamis, 23 April 2009

I WEAR THESE
1. Copy title kat atas tu.
2. Buat satu sedikit "kenyataan" tentang "Outfit" kegemaran korang,macam pendahuluan.
3. Cari "Outfit" kegemaran korang kat "Google Image Search"
4. Tak kire la ape segala occasion yang korang suke pakai macam gi party ke, gig ke, berak ke.
5. segale pakaian mestilah start dari kepale hingge ke kaki.tak kire la brape banyak pon. accessories pon boleh,yang rare,mane-mane pon boleh.janji termasuk dalam kategori pakaian.
6. letak caption kat setiap gambar.macam brand ke,lagi best kalo ngan harge skali.
7. lastly,buat kesimpulan tentang outfit favourite korang.lantaklah kalau korang ni perasan ke.
8. pedajal 6 orang member korang dengan menge"tag" mereka.=D

Saya seorang yang simple jadi tak memilih dalam berpakaian,actually tak ambil kisah pon ape yang saya pakai.Selalu kat rumah saya cuma pakai Pagoda t shirt,kain dan short.kalau keluar cuma pakai roundneck atau collar,atau kemeja,seluar pula slack or track bottom dan kekadang jean.Lebih senang memakai selipar,tapi kekadang dipaksa pakai kasut.

Nie feveret nie sebab serba guna.selain daripada dipakai,boleh juga digunakan dalam permainan tuju selipar.


Jean aku x penah beli,cuma buat muka seposen mintak dekat bapak-bapak menakan aku,jimat-jimat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan