Sabtu, 25 April 2009

Pilu Hatiku...

Setelah sakit hati dan jari jemari memetik tali-tali gitar yang menyumbangkan irama membingitkan suasana rumah,saya rasa saya memerlukan rehat.Baru sebentar tadi saya tune gitar menggunakan tuner(saya budak baru jadi tak pandai untuk tune gitar guna telinga) namun gubahan lagu yang terhasil amat menyerabutkan otak(Ya tuhan berilah aku kekuatan untuk mempelajari cabang seni ini).Seperti yang tertera pada moto page ini,memang saya hanya layak bergelar pencinta seni dari menjadi orang seni kerana kemampuanku tak seberapa even untuk mencapai tahap bayang orang-orang seni pun belum tentu.Macam langit dan bumi.Jadi saya pon melayari laman web pilihan ramai,Youtube untuk mencari ketenangan dan ilham. Al-kisahnya saya ingin berkongsi lagu tersebut dengan anda. Maaf jika anda perasan yang saya sering dan mungkin akan memutarkan lagu Retro dalam beberapa entri,ini kerana saya meminati lagu yang bukan pada zaman saya.Saya juga susah untuk meminati sesebuah lagu baru tapi ini tak bermakna saya tak mengikuti perkembangan industri musik kini.Jadi layan aje lah apa yang disajikan;

Hanya Segenggam Setia

2 ulasan:

  1. err..kata ganti diri "SAYA" tu cam plek sket arr..haha..nway,lgu ney mmg lyan..tmbah2 plak dngaq smbil mkan kripap cicah kicap..perghh..eh eh..mrapu plak..

    BalasPadam
  2. agak2 tangan tu ada keras cam batu tak?
    hahahha~
    komen2 cima oke

    BalasPadam